نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

قیمت برج های نوری

برای روشنایی فضاهای باز و یا محوطه های غیر قابل دسترس غالبا از برج های نوری استفاده می شود. چرا که این برج ها قادر هستند تا شعاع چند صد متری خود را روشن کنند. قیمت برج نوری به فاکتورها و عوامل تاثیرگذار مختلفی بستگی داشته که از جمله مهمترین آن ها می توان به نوع و ارتفاع دکل، تعداد برج روشنایی، ابعاد و وزن پروژکتورها، همچنین مکانیزم عملکرد دکل و نوع و تعداد پروژکتورها و … اشاره کرد. 

انواع برج نوری

 

برج نوری بر اساس ساختار و نحوه پخش نور به انواع مختلفی تقسیم می شود. هر کدام از این برج ها را می توان با توجه به محل نصب و نیاز کاربران مورد استفاده قرار داد.

برج نوری سبد ثابت

سبد نگهدارنده پروژکتورها در این نوع از برج ها ثابت می باشد و به دو صورت نردبان دار و بدون نردبان تولید می گردد. در برج نوری سبد ثابت سبد ها یا تاج در ارتفاع پایین تری ساخته می شوند و نردبانی برای دسترسی به پرژکتور ها وجود دارد. برای تعویض یا تعمیر چراغ های پروژکتور از نردبان کنار برج که به حفاظ ایمنی مجهز است استفاده می شود. برج ثابت وسعت نور کمتری دارد به همین علت معمولا در پیاده رو ها دکل های نوری با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار دارند. برج روشنایی ثابت بیشتر در محیط هایی با مساحت کم مثل معابر، محوطه کارگاه، ورودی هتل، خیابان ها و اطراف محیط ها و پارک هایی که از آلاچیق برای اسکان شهروندان استفاده می شود، کاربرد دارند. 



:: برچسب‌ها: قیمت برج های نوری، قیمت برج نوری، برج نوری استادیومی، برج نوری تلسکوپی، برج نوری سیار ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

برج روشنایی

منظور از برج روشنایی همان برج نوری است که برای نورپردازی در سطح وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه فلزی در ارتفاع 6 تا 70 متر در مدل های تلسکوپی و استادیومی تولید می گردد. برج روشنایی با ارتفاع زیاد باعث ایجاد یکنواختی و خیرگی نمی‌شود و قادر است تا محیط مورد نظر را به شعاع چندین متر روشن کند. 

برج روشنایی چیست

برای نورپردازی محوطه های بزرگ به ابزاری قدرتمند نیاز است تا بتواند نور را در سطح گسترده ای منتشر کند. یکی از ابزارهایی که در این خصوص به کار گرفته می شود، برج روشنایی است. از مزایای دکل روشنایی می توان به قابلیت نصب پروژکتور به تعداد دلخواه اشاره کرد که امکان نورپردازی چنین محوطه هایی را فراهم می کند. این سازه‌ های فلزی ارتفاع زیاد دارد و دارای تعدادی پروژکتور بصورت چند وجهی بوده و از پوشش روی در ورقه‌ ی فلزی آن استفاده شده است.
قطعات برج روشنایی
ستون یا پایه برج نوری
پروژکتورها
سبد نصب پروژکتورها
تجهیزات ضد سقوط سبد
گیربکس و سیم متحرک
چرخ و قرقره برای کابل
چرخ و قرقره برای سیم بکسل
قفل و بازوهای کنترلی سبد پروژکتور
تجهیزات برق
میله برق‌ گیر
چراغ اخطار چشمک‌ زن



:: برچسب‌ها: برج روشنایی، برج روشنایی ثابت، برج روشنایی متحرک، برج نوری ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

خرید برج نوری در کرج

جهت روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع از تجهیزاتی نظیر برج نوری استفاده می شود. برج نوری از سری تجهیزات روشنایی است که برای تامین نور فضاهای وسیع و تاریک کاربرد دارد. این سازه برای محیط هایی مناسب است که امکان دسترسی به برق شهری وجود ندارد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشخصات دکل مورد نظر خود و خرید برج نوری در کرج با کارشناسان ما در واحد فروش ما در تماس باشید. 

خرید برج نوری ارزان

برج نوری که به نام دکل روشنایی نیز شناخته می شود، یک سازه آهنی چند ضلعی است در راس خود تعدادی پروژکتور دارد تا بدین طریق محوطه های مورد نظر را روشن کند.  از این برج ها برای زیباسازی شهر و روشن سازی محیط ها و مکان های بزرگ همچون پارک ها، پل ها، جاده ها، فرودگاه ها و … استفاده می شود. کیفیت ورق گالوانیزه، میزان ضخامت متناسب با شرایط محیطی، نسبت دهانه بالایی و پایینی، تعداد و قدرت پرژکتور ها، ثابت یا متحرک بودن برج، موتور دستی یا پیشرفته بر روی قیمت برج تفاوت ایجاد می کنند. لذا برای خرید برج نوری ارزان باید به این موراد توجه داشته باشید. 



:: برچسب‌ها: خرید برج نوری در کرج، برج نوری چیست، خرید برج نوری، خرید برج نوری ارزان، انواع برج نوری ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

خرید برج نوری در تهران

برج نوری یک سازه فلزی مرتفع است که با دارا بودن تعدادی پروژکتور قدرتمند به تامین نور محوطه های وسیع کمک می کند.  بدنه برج از گالوانیزه گرم ساخته شده و تماما از آهن است. این دکل روشنایی، در اندازه های 6 متر، 9متر، 12 متر تا 70 متر ساخته می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید برج نوری در تهران با کارشناسان و مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید. 

خرید برج نوری

امروزه برای تامین نور و امنیت محوطه های از انواع تجهیزات روشنایی استفاده می شود. یکی از رایج ترین این تجهیزات، برج نوری است که به منظور روشـنایی محوطه های وسـیع مانند فرودگاه ها، استادیوم های ورزشی، مراکز صنعتی، پارکینگ ها، اسکله ها و … با استفاده از نصب پروژکتور بر روی سبد با شکل های مختلف کاربرد دارد. برای خرید برج نوری می بایست پس از طراحی روشـنایی و تعیین ارتفاع، زاویه نصب، تعداد و نوع پروژکتور، با توجه به مشخصات ابعادی و وزن پروژکتور، همچنین مکانیزم عملکرد مطابق شرایط کاربری برج روشـنایی، نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام نمود.



:: برچسب‌ها: خرید برج نوری در تهران , برج نوری , برج نوری 6 متری , برج نوری 12 متری , خرید برج نوری , دکل برج نوری ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی پایه دار

کفپوش گرانولی پایه دار از پرمصرف ترین نوع کفپوش ها می باشد که بیشترین کاربرد را در ایمن سازی محوطه های بازی کودکان دارد. این محصول بسته به نوع، متراژ و محل نصب از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید کفپوش گرانولی پایه دار از مجموعه تحرک سازان ایده می توانند با شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایند و از نحوه خرید و قیمت این محصول مطلع گردند.

کفپوش گرانولی پایه دار چیست

کفپوش گرانولی پایه دار همان طور که از نام آن پیداست، در قسمت زیرین خود دارای برآمدگی هایی می باشد که نقش پایه را برای آن ایفا می کنند. این کفپوش در ضخامت های 35 میل و بیشتر تولید می شود. بیشترین کاربرد کفپوش گرانولی پایه دار در زمین بازی کودکان و پارک ها می باشد. از مقاومت بالایی در هر گونه شرایط آب و هوایی برخوردار است و دوام و استحکام بالایی دارد.نصب این نوع کفپوش برخلاف سایر کفپوش های گرانولی نیاز به ابزار خاصی ندارد و به آسانی انجام می شود. 



:: برچسب‌ها: قیمت کفپوش گرانولی پایه دار، کفپوش گرانولی پایه دار، کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی باشگاه

در باشگاه ها با توجه به احتمال افتادن افراد و به جهت حفظ ایمنی ورزشکاران، از کفپوش گرانولی برای پوشاندن سطح زمین استفاده می شود. چرا که این محصول ضربات را به حد زیادی کاهش داده و مانع از ایجاد صدمات سنگین می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت کفپوش گرانولی باشگاهی می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشاسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. 

جنس کفپوش گرانولی باشگاهی

جنس کفپوش گرانولی باشگاهی از گرانول یا همان مواد لاستیکی و پلاستیکی می باشد. امروزه از گرانول در تولید محصولات زیادی کاربرد دارد. گرانول به دانه های ریز پلیمری حاصل از بازیافت لاستیک گفته می شود. لاستیک های زیادی به صورت روزانه در انبارها دپو می شوند که با تبدیل آنها به گرانول می توان از آنها در ساخت کفپوش گرانولی استفاده کرد. دانه های گرانول از ترکیب لاستیک با مش مناسب و چسب صنعتی، در قالب های مخصوص حرارت دهی و تولید می شوند و خاصیت ضربه گیری می گیرند. 



:: برچسب‌ها: کفپوش گرانولی باشگاه، کفپوش گرانولی باشگاهی، قیمت کفپوش گرانولی باشگاهی، کفپوش گرانولی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت فلزی

نیمکت فلزی محوطه فضای باز

در محوطه فضای باز شهری از تجهیزات مختلفی برای رفاه شهروندان استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین این تجهیزات، نیمکت فلزی است. این نیمکت از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و به فضای مورد نظر جلوه خاص و زیبایی می بخشد. همچنین قابل رنگ آمیزی است. استفاده از نیمکت های ساده با رنگ شاد علاوه بر زیبایی، موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد می شود.

تولید کننده نیمکت فلزی

تولید کننده نیمکت فلزی برای ساخت این نیمکت ها مرغوب تربن متریال ها را به کار می گیرد تا محصول نهایی تولید شده کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد. در فرآیند تولید نیمکت فلزی، نشیمنگاه و پشتی آن نقش مهمی در راحتی کاربران ایفا می کنند. یک نیمکت استاندارد باید آسایش و راحتی را برای فرد نشسته به ارمغان بیاورد. در طراحی و انتخاب نیمکت مناسب باید دقت کرد تا استانداردها در ارتفاع و عمق و پهنایِ نیمکت و محل قرار گرفتنِ دست‌ها و پاها رعایت شده باشد. لذا سازنده  باید به مواردی از جمله ارتفاع نیمکت، عمق کفی، پهنای کفی، تکیه گاه ساعد، فضای مناسب برای پا، زاویه سطح نشیمنگاه و... توجه کند.



:: برچسب‌ها: نیمکت فلزی محوطه فضای باز , نیمکت فلزی پارکی , قیمت نیمکت فلزی , نیمکت فلزی ساده , نیمکت فلزی مدرن , نیمکت فلزی چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد