نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

تولید کننده کفپوش گرانولی و لاستیکی

کفپوش گرانولی که به نام کفپوش لاستیکی نیز شناخته می شود، برای ایمن سازی و زیبایی مکان های مختلف به کار می رود. تولید کننده کفپوش گرانولی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند. گرانول دانه های ریز لاستیکی می باشد که از بازیافت لاسیتک های فرسوده بدست می آید. اگر گرانول‌ها یک دست باشند، کفپوش تولیدی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی

شهرداری ها برای حفظ سلامت شهروندان در فضاهای پارک ها اقدامات مختلفی را انجام می دهند. یکی از مهمترین این اقدامات، کف سازی زمین است که با استفاده از کفپوش پارکی انجام می شود. تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند که از بازیافت لاستیک های فرسوده حاصل شده اند. دانه‌ های گرانولی حاصل از بازیافت پس از اینکه با چسب صنعتی و مش ترکیب شدند، در داخل قالب‌های حرارتی مخصوص ریخته می ‌شوند تا به شکل قالب در آیند. کفپوش‌های لاستیکی تولید شده دارای خاصیت ضربه‌ گیری و ارتجاعی هستند. 



:: برچسب‌ها: تولید کننده کفپوش گرانولی و لاستیکی، تولید کفپوش گرانولی، کارخانه کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی پازلی، کفپوش گرانولی رولی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی پارکی از بهترین انواع کفپوش ها می باشد که علاوه بر تامین امنیت افراد در فضای پارک ها، به زیبایی محیط پیرامون نیز کمک شایانی می کند. تولید کننده کفپوش پارکی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند. گرانول دانه های ریز لاستیکی می باشد که از بازیافت لاسیتک های فرسوده بدست می آید. لذا این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات برخوردار بوده و برای مکان های پرتردد مناسب است.

کفپوش گرانولی پارکی

برای بالا بردن سطح ایمنی پارک ها و یا فضاهای بازی کودکان می توان از کفپوش گرانولی پارکی استفاده کرد. فضاهای باز پارک ها و زمین های بازی از جمله محیط‌ هایی هستند که نیاز به زیر سازی دارند. به دلیل مقاومت کفپوش گرانول در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون نظیر وزش باد، بارش باران و برف، سرما و تابش مستقیم نور خورشید، این محصول گزینه مناسبی برای این نوع از فضاها به شمار می‌ رود. کفپوش پارکی گرانولی نسبت به کفپوش های چوبی و یا قطعات ریز پلاستیکی ایمن تر و تمیزتر بوده و بدلیل تراکم بالا دوام و طول عمر بیشتری دارد. 



:: برچسب‌ها: تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی، تولید کفپوش گرانولی، کارخانه کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی پارکی، کفپوش گرانولی باشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن به صورت پکیجی یکپارچه از انواع تاب، سرسره، تونل های پیچ در پیچ و راهروهای تو در تو از جنس پلی اتیلن ساخته شده و برای سرگرم کردن کودکان وسیله ای ایمن بشمار می رود. کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن این وسایل را با توجه به استانداردهای خاصی و با کیفیت بالا در طرح های زیبا و متنوعی تولید کرده است. در ساخت این مجموعه بازی از اسکلت وستون فلزی محکم و برای  ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی از کفپوش های گرانولی استفاده می شود. 

کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن

حساسیت های مربوط به سلامت و ایمنی کودکان موجب شده تا کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن از قوانین و استاندارهای خاصی پیروی کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید این مجموعه بازی باعث شده تا ایمنی لازم را دارا باشد. برای ایمنی بیشتر در زیرسازی این محصول از کفپوش لاستیکی استفاده می شود. انواع  وسایل بازی پلی اتیلنی در شکل ها و سایز های متفاوت قابل استفاده در پارک ها، مهد کودک ها، مدارس و اماکن شخصی در سراسر کشور می باشند. شرکت تحرک سازان ایده انواع مجموعه بازی را با قیمت مناسب و کیفیت و استحکام بالا در اختیار مشتریان عزیز از جمله شهرداری ها، دهیاری ها، پارک ها و مدارس قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: کارخانه مجموعه بازی پلی اتیلن، کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلن، خرید مجموعه بازی پلی اتیلن از تولید کننده، خرید مجموعه بازی پلی اتیلن از کارخانه، مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی، مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان، ست مجموعه بازی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی کودکان

کارخانه مجموعه بازی کودکان

کودکان برای تفریح به اسباب بازی های متنوعی نیاز دارند تا علاوه بر سرگرم شدن، امنیت و ایمنی آن ها نیز حفظ کند. به همین جهت کارخانه مجموعه بازی کودکان در تولید این محصول از اصول و استانداردهای خاصی پیروی کرده و این مجموعه را متناسب با آناتومی بدن بچه ها طراحی می کند. در واقع مجموعه بازی کودکان با استفاده از استانداردهای تعیین شده به مرحله تولید می ‌رسد. این محصول با استفاده از بهترین متریال‌ها به مرحله تولید رسیده‌ است. به همین جهت درجه کیفی بالایی دارد.

مشخصات مجموعه بازی کودکان

مشخصات مجموعه بازی کودکان به شرح زیر است:
اسکلت سازه و اسباب بازی های آن با استفاده از پلی اتیلن تولید شده‌ اند.
وسایلی نظیر سرسره‌های پیچی، سرسره‌های موج دار و سرسره‌های تونلی و عادی و تاپ و راه ‌پله‌ها به اضافه الاکلنگ را شامل می شود. 
با استفاده از رنگ‌ هایی تولید شده‌ که بر روی روحیات کودکان تأثیرات مثبتی می ‌گذارد.
طراحی استاندارد، تنوع در رنگ و استفاده از وسایل مرغوب و استاندارد از جمله دیگر مشخصات این مجموعه بازی است.



:: برچسب‌ها: کارخانه مجموعه بازی کودکان، کارخانه تولید مجموعه بازی کودکان، خرید مجموعه بازی کودکان از کارخانه، ست مجموعه بازی کودکان، مجموعه بازی کودکان پارکی، مجموعه بازی کودکان پلی اتیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارک

مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارکی پکیج مهیجی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان می باشند که با داشتن انواع تاب ها، سرسراه های ساده، سرسره های پیچ در پیچ و تونل های تو در تو می توانند لحظات مهیجی را برای آن ها به ارمغان آورند. این وسایل به دلیل استحکام و ماندگاری بالا، طراحی مدرن تر و جذاب تر، مقرون به صرفه بودن و همچنین مناسب بودن برای استفاده در تمام فصول سال جایگزین وسایل بازی فلزی در پارک ها شده است. در صورت تمایل برای خرید مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارکی می توانید در فروشگاه های معتبر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی

مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی آن دسته از اسباب بازی هایی هستند که جنسی از پلی اتیلن داشته و به منظور سرگرم کردن کودکان در پارک ها و دیگر فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه معمولا شامل تاب، سرسره، سازه های ادونچر یا ماجراجویانه و انواع الاکلنگ هاست و اما در مواردی که وسایل بزرگ‌تر باشند شامل وسایل پارکی دیگری هم می شود. با توجه به این‌که وسایل پارکی ساخته شده توسط پلی اتیلن قادر هستند تا 80 درجه سانتی‌گراد گرما را تحمل کنند و تغییر رنگ ندهند، این نوع وسایل گزینه‌ی مناسبی برای مراکز بازی روباز  بشمار می آیند. 



:: برچسب‌ها: مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی پارک , مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی , قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی , مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان , مجموعه بازی پلی اتیلن تک برج , مجموعه بازی پلی اتیلن دو برج ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج

مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج محصولی هیجان انگیز برای کودکان است که هم در فضاهای باز و هم در فضاهای سرپوشیده قابل استفاده می باشد. این مجموعه بازی، سه برج و سه عدد سرسره دارد که دوتای آن ها بزرگ و دیگری سایز کوچک تری دارد تا کودکان در رده های سنی مختلف بتوانند به صورت همزمان با یکدیگر بازی کنند. این سه برج از طریق تونل ها به یکدیگر متصل می شوند تا شور و نشاط بیشتری به بازی کودکان ببخشد. جهت خرید مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج با سه سرسره

مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج با سه سرسره یک پکیج کامل برای استفاده در پارک ها، مهد کودک ها، خانه های بازی و یا مجتمع های تجاری است که کودکان می توانند انرژی خود را با آن تخلیه نمایند. این مجموعه شامل 3 برج است. یکی از این برج ها دو سرسره و یکی از آن ها یک سرسره دارد. برج سوم نیز یک بخش صخره نوردی برای فعالیت بیشتر کودکان فراهم آورده است. همچنین شامل تونل و بخش هایی برای بالا رفتن کودک از دیواره آن است. و بر روی بلندترین سکو یک تلسکوپ دیدبانی نیز برای افزودن به هیجان و تخیل بیشتر در بازی در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: مجموعه بازی پلی اتیلن سه برج , خرید مجموعه بازی پلی اتیلن , قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن , مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی , مجموعه بازی پلی اتیلن مهد کودکی , مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان , مجموعه بازی پلی اتیلنی ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پارکی

تولید کننده مجموعه بازی پارکی

مجموعه بازی پارکی پکیج یکپارچه ای از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان می باشد که با دارا بودن تعدادی تاب، سرسره و تونل های پیچ در پیچ می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای بچه ها به ارمغان آورد. تولید کننده مجموعه بازی پارکی برای ایمنی  کودکان استاندارد هایی را در نظر می گیرد. لذا وسایل بازی این مجموعه را با استفاده از بهترین مواد اولیه و با استحکام و مقاومت بالایی تولید می نمایند. همچنین در ساخت آن ها  از اسکلت وستون فلزی محکم و برای  ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی از کفپوش های گرانولی استفاده می کند.

مجموعه بازی پارکی چیست

مجموعه بازی پارکی به ایستگاهی ساخته شده از وسایل بازی پلی اتیلنی گفته می شود که با دارای بودن تعدادی تاب، سرسره ساده و پیچ در پیچ و همچنین تعداد تونل و راهرو می تواند کودکان را سرگرم نماید. با توجه به استقبال گسترده، امروزه شاهد انواع متنوعی از این مجموعه بازی هستیم که در پارک ها، شهربازی ها، مهد کودک ها و حتی در داخل ویلاهای شخصی به کار گرفته می شود. وسایل بازی این مجموعه دارای ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ بوده و شکل و شمایل فانتزی تری دارند و در ساخت آن ها از رنگ های شاد تر که موجب تقویت روحیه کودکان می شود، استفاده شده است. 



:: برچسب‌ها: تولید کننده مجموعه بازی پارکی، مجموعه بازی پارکی کودکان، مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن، مجموعه بازی های پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پارکی

قیمت مجموعه بازی پارکی سال 1401

مجموعه بازی پارکی متشکل از محبوب ترین اسباب بازی های کودکانه می باشد که با توجه به محیطی که قصد استفاده از آن را داریم، دارای ابعاد و مدل های متنوعی است. قیمت مجموعه بازی پارکی سال 1401 به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به کیفیت ساخت، ابعاد، مدل و محل پروژه اشاره کرد. 

قیمت مجموعه بازی پارکی

مجموعه بازی های قدیمی با توجه به جنس فلزی خود ایمنی پایینی داشتند و به علاوه سرما و گرما را به بدن کودکان منتقل می کرد. به همین جهت امروزه از مجموعه بازی پارکی که جنس پلی اتیلنی داشته و از ایمنی بالایی برخوردار است، استفاده می شود. این مجموعه در واقع نسل جدیدی از پارک های بازی کودکان است. با توجه به اینکه وسایل پارکی ساخته شده توسط پلی اتیلن قادر هستند تا 80 درجه سانتی‌ گراد گرما را تحمل کنند و تغییر رنگ ندهند، این نوع وسایل گزینه‌ ی مناسبی برای مراکز بازی روباز محسوب می ‌شوند. قیمت مجموعه بازی کودکان و وسایل بازی پارکی به ابعاد و آیتم های موجود در آن ها بستگی دارد و در موارد مختلف متفاوت است.



:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پارکی سال 1401، قیمت مجموعه بازی پارکی، قیمت مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن، قیمت مجموعه بازی پارکی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت پارکی

قیمت نیمکت پارکی کارکرده

نیمکت پارکی یکی از ابتدایی ترین وسایل رفاهی برای نشستن و استراحت کردن شهروندان در فضاهای باز است. این محصول را می توان به صورت نو و یا کارکرده در انواع مدل ها تهیه کرد و در مکان های عمومی و پر تردد نصب کرد. در بازار نمونه های متعددی از نیمکت پارکی کارکرده موجود می باشد که بر اساس عمر مفید آنها قیمت گذاری می ‌شوند. این نیمکت ها برای استراحت کردن بعد از قدم زدن در فضای سبز توسط افراد مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. لذا باید از بهترین نوع آن انتخاب شوند که بعد از نشستن های مداوم دچار شکستگی و آسیب به افراد نشوند. 

قیمت نیمکت پارکی دست دوم

نیمکت پارکی یکی از بارزترین عناصر مبلمان شهری است که فضای راحت و دلپذیری را برای نشستن در اختیار شهروندان قرار می دهد. این محصول بنا بر موقعیت جغرافیایی و فرهنگ مردم در هر دوره ای از زمان در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود. مثلا امروزه اکثر انواع صندلی های پارکی که در سراسر شهرها دیده می ‌شود، دارای طرح های فانتزی و از جنس های مختلفی می ‌باشند. امروزه استفاده از نیمکت پارکی دست دوم به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، بسیار رایج می باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت نیمکت پارکی کارکرده، قیمت نیمکت پارکی ارزان، لیست قیمت نیمکت پارکی، قیمت انواع نیمکت پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت پارکی

قیمت نیمکت پارکی چوبی

نیمکت پارکی چوبی یکی از پرکاربرد ترین صندلی های موجود در فضاهای باز شهری است که علاوه بر نقش کاربردی خود، موجب زیبایی دو چندان محیط مورد نظر می شود. نیمکت های چوبی ظاهری خاص و زیبا به محیط می بخشند. این نیمکت ها با استفاده از بادوام ترین و مستحکم ترین چوب ها از جمله چوب ساج ساخته می شوند. قیمت نیمکت پارکی چوبی بسته به مدل چوب و اندازه نیمکت می تواند متفاوت از یکدیگر باشد. 

لیست قیمت نیمکت پارکی چوبی

برای تولید نیمکت پارکی می توان از متریال های مختلف نظیر چوب استفاده کرد. نیمکت های چوبی خود در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. برخی از این نیمکت ها در طرح های ساده ای تولید می شوند و قیمت کمتری را به خود اختصاص می دهند، اما برخی دیگر از این نیمکت ها دارای طرح های متفاوتی می باشند و از کنده کاری های مختلفی بر روی آنها استفاده می شود. قیمت این نوع نیمکت ها با توجه به طرح و همچنین چوب استفاده شده متغیر می باشد. نیمکت های چوبی دوام و استحکام مطلوبی دارند. البته به نسبت سایر نیمکت ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند. نیمکت های چوبی معمولا آب را به خود جذب می کنند بنابراین این احتمال وجود دارد که به راحتی دچار پوسیدگی شوند و در مدت زمان کوتاهی از بین بروند.



:: برچسب‌ها: قیمت نیمکت پارکی چوبی، قیمت نیمکت پارکی، قیمت نیمکت پارکی ارزان، قیمت نیمکت پارکی دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()