نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی پایه دار

کفپوش گرانولی پایه دار از پرمصرف ترین نوع کفپوش ها می باشد که بیشترین کاربرد را در ایمن سازی محوطه های بازی کودکان دارد. این محصول بسته به نوع، متراژ و محل نصب از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید کفپوش گرانولی پایه دار از مجموعه تحرک سازان ایده می توانند با شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایند و از نحوه خرید و قیمت این محصول مطلع گردند.

کفپوش گرانولی پایه دار چیست

کفپوش گرانولی پایه دار همان طور که از نام آن پیداست، در قسمت زیرین خود دارای برآمدگی هایی می باشد که نقش پایه را برای آن ایفا می کنند. این کفپوش در ضخامت های 35 میل و بیشتر تولید می شود. بیشترین کاربرد کفپوش گرانولی پایه دار در زمین بازی کودکان و پارک ها می باشد. از مقاومت بالایی در هر گونه شرایط آب و هوایی برخوردار است و دوام و استحکام بالایی دارد.نصب این نوع کفپوش برخلاف سایر کفپوش های گرانولی نیاز به ابزار خاصی ندارد و به آسانی انجام می شود. 



:: برچسب‌ها: قیمت کفپوش گرانولی پایه دار، کفپوش گرانولی پایه دار، کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی باشگاه

در باشگاه ها با توجه به احتمال افتادن افراد و به جهت حفظ ایمنی ورزشکاران، از کفپوش گرانولی برای پوشاندن سطح زمین استفاده می شود. چرا که این محصول ضربات را به حد زیادی کاهش داده و مانع از ایجاد صدمات سنگین می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت کفپوش گرانولی باشگاهی می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشاسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. 

جنس کفپوش گرانولی باشگاهی

جنس کفپوش گرانولی باشگاهی از گرانول یا همان مواد لاستیکی و پلاستیکی می باشد. امروزه از گرانول در تولید محصولات زیادی کاربرد دارد. گرانول به دانه های ریز پلیمری حاصل از بازیافت لاستیک گفته می شود. لاستیک های زیادی به صورت روزانه در انبارها دپو می شوند که با تبدیل آنها به گرانول می توان از آنها در ساخت کفپوش گرانولی استفاده کرد. دانه های گرانول از ترکیب لاستیک با مش مناسب و چسب صنعتی، در قالب های مخصوص حرارت دهی و تولید می شوند و خاصیت ضربه گیری می گیرند. 



:: برچسب‌ها: کفپوش گرانولی باشگاه، کفپوش گرانولی باشگاهی، قیمت کفپوش گرانولی باشگاهی، کفپوش گرانولی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()