نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

قیمت اجرای برج نوری

برج نوری از انواع المان های روشنایی است که در مناطق وسیع و تاریک اجرا می شود تا به تامین روشنایی و امنیت محیط کمک کند. اجرای برج نوری بسیار حساس و مهم است و توسط نصابان ماهر انجام می گیرد. این نصابان بر اساس فاکتورهایی چون نوع و تعداد برج، ارتفاع، مسافت و محل پروژه، تجهیزات مورد نیاز و نوع فونداسیون قیمت اجرای برج روشنایی را مشخص می کنند.

قیمت نصب برج نوری

برج نوری سازه ای فلزی می باشد که از آن برای تامین نور محوطه های وسیع و بزرگ که امکان دسترسی به برق ندارند، استفاده می شود. این سازه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. یکی ستون اصلی و دیگری سبد نگهدارنده پروژکتورها می باشد. اغلب افراد فکر می‌کنند که خودشان می ‌توانند به ‌راحتی سازه برج را نصب کنند. اما باید گفت که این کار تخصصی بوده و باید به افراد ماهر سپرده شود. تعداد برج، نوع برج اعم از دستی یا برقی بودن آن، ارتفاع برج، مسافت تا محل پروژه، اختیار قراردادن تجهیزات در اختیار نصاب، تعداد و نوع پروژکتور موردنظر از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نصب برج نوری می باشند. 



:: برچسب‌ها: قیمت اجرای برج نوری، نصب برج نوری، قیمت برج نوری، برج نوری استادیومی، برج نوری تلسکوپی، برج نوری متحرک، برج نوری ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت فلزی

نیمکت فلزی با قیمت ارزان

نیمکت فلزی زیر مجموعه از تجهیزات رفاهی شهری است که به منظور ایجاد فضایی برای نشستن و رفع خستگی در اختیار شهروندان قرار داده می شود. نیمکت فلزی در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، فضای سبز، تفرجگاه ها، خیابان ها، پیاده روها، محوطه ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد. در انواع مختلفی همچون لوله ای، چدنی و CNC تولید می شود. بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آن در نظر گرفت. مجموعه تحرک سازان ایده نیمکت فلزی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان عزیزدر صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

نیمکت فلزی ارزان

نیمکت فلزی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در فضاهای باز شهری و مکان های عمومی است که توانسته نیازهای شهروندی را به خوبی رفع نماید. شهروندان می توانند با هدف نشستن، استراحت کردن، گپ زدن، مطالعه کردن و... از این محصول استفاده کنند. قیمت نیمکت فلزی به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد. این عوامل می توانند باعث گران و یا ارزان شدن قیمت نیمکت شوند.



:: برچسب‌ها: نیمکت فلزی با قیمت ارزان، قیمت نیمکت فلزی، قیمت نیمکت فلزی پارکی، قیمت نیمکت فلزی ساده، نیمکت فلزی، نیمکت فلزی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت پارکی

نکات انتخاب نیمکت پارکی

نیمکت پارکی این روزها به جزء ثابت پارک ها و فضاهای سبز شهری تبدیل شده است. با توجه به اینکه این محصول در احساس راحتی شهروندان و همچنین زیبایی محیط نقش موثری ایفا می کند، در انتخاب آن باید به یکسری نکات توجه کرد. هنگام انتخاب خریدار به عواملی چون مواد، دوام، راحتی، زیبایی‌شناسی، احتمال استفاده عمومی، اندازه، نصب و مکان توجه می ‌کند.

انتخاب نیمکت پارکی

از نیمکت پارکی می توان در تجهیز بسیاری از فضاهای باز شهری همچون پارک ها، بوستان ها، پیاده روها، خیابان ها، جلوی فروشگاه ها و ... استفاده کرد. در نتیجه برای انتخاب نیمکت مناسب باید به محل قرارگیری آن تجوجه شود. در یک پارک یک نیمکت معمولا در جایی با سایه، منظره و سطحی از عبور و مرور برای پیاد ه‌روی نصب می ‌شود. در تأسیسات یا در خیابان ممکن است نیمکت‌ها را در نزدیکی امکانات رفاهی، مراکز خرید، و در میدان‌ها قرار دهند تا مردم بر روی آنها استراحت کنند، یکدیگر را ملاقات کنند یا منتظر تکمیل فرایند حمل و نقل باشند.



:: برچسب‌ها: نکات انتخاب نیمکت پارکی، نیمکت پارکی، نیمکت پارکی بتنی، نیمکت پارکی فلزی، نیمکت پارکی چدنی، نیمکت پارکی چوب پلاست، قیمت نیمکت پارکی، نیمکت پارک، نیمکت برای پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله شهری گالوانیزه لیست قیمت

سطل زباله گالوانیزه یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت زباله های شهری است. چرا که قابلیت جمع آوری و نگهداری انواع زباله ها را دارد. این مخزن نقش مهمی در مرتب بودن و زیبایی چهره شهر ایفا می کند و در کاهش آلودگی و شیوع بیماری موثر می باشد. سطل زباله شهری گالوانیزه در اندازه های مختلف و در شکل های گوناگون طراحی و ساخته می شود و لیست قیمت های آن نیز بر اساس ظرفیتش متغیر می باشد. 

قیمت سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری

انباشت زباله ها و عدم جمع آوری زباله ها می تواند جان انسان ها و دیگر موجودات زنده را با خطر جدی مواجه سازد. برای جلوگیری از این اتفاقات استفاده از تجهیزات نظافتی همچون سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری در مکان های عمومی و شلوغ ضرورت دارد. قیمت سطل زباله 660 لیتری به پارامترهای زیادی بستگی دارد. نوع طراحی، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، تعداد سفارش، کیفیت و... از جمله مواردی هستند که در قیمت این محصول اثر می گذارند.



:: برچسب‌ها: سطل زباله شهری گالوانیزه لیست قیمت، قیمت سطل زباله شهری گالوانیزه، سطل زباله گالوانیزه شهری، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری گالوانیزه، سطل زباله گالوانیزه 660 لیتیر گاوانیزه، سطل زباله گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان

ستارخان یکی از محلات سرشناس تهران است که امکانات تفریحی، آموزشی و مذهی زیادی دارد. از جمله این امکانات می توان مجموعه بازی پلی اتیلن را نام برد که در پارک ها و بوستان ها این منطقه به چشم می خورد. این مجموعه از سری تجهیزات رفاهی پارک ها محسوب می شود که با هدف ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان به ابعاد مجموعه بازی، تعداد تاب و سرسره، پنل ها و تعداد ایستگاه ها بستگی خواهد داشت. 

مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان

در محله ستارخان همچون دیگر مناطق شهر تهران برای سرگرم شدن کودکان محصولات متنوعی در نظر گرفته شده است که از پرکاربرد ترین آن ها می توان به مجموعه بازی پلی اتیلن اشاره کرد. این مجموعه بازی از وسایلی نظیر سرسره‌ های پیچی، سرسره ‌های موج دار و سرسره ‌های تونلی و عادی، تاپ و راه ‌پله‌ ها به اضافه الاکلنگ، بارفیکس و بند بازی و غیره تولید شده است. این وسایل بازی در ابعاد متفاوت به مرحله تولید می ‌رسند. این نوع از وسایل در مقابل رطوبت و نور خورشید، مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان داده و شاهد زنگ زدگی و خورندگی در این وسایل نمی باشیم.



:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت سویال بازی پارک کودک، مجموعه بازی پلی اتیلن، مجموعه بازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()