نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

سطل زباله گالوانیزه

قیمت سطل زباله 770 لیتری

سطل زباله گالوانیزه از مهمترین تجهیزات نظافت شهری است که نقش موثری در جمع آوری زباله ها و حفظ سلامت جامعه دارد. این مخزن در اندازه های مختلف قابل سفارش می باشد. سطل زباله 770 لیتری که دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه با ورق 1.5 میل است. البته این مخزن با ورق 2 میل نیز تولید می گردد. قیمت سطل زباله 770 لیتری ثابت نیست و جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع جوشکاری، تعداد سفارش و...  تعیین می شود. 

سطل زباله 770 لیتری گالوانیزه

سطل زباله 770 لیتری گالوانیزه با داشتن خصوصیاتی همچون مقاومت زیاد، گنجایش بالا، آنتی باکتریال بودن و دارا بودن نوارهای شبرنگ بهترین گزینه برای جمع آوری زباله های شهری است. مخزن زباله گالوانیزه 770 لیتری قابل تولید در مدل های مکعب و محدب است. مخزن زباله مکعب گالوانیزه 770 لیتری دارای کفی مکعبی شکل است که به طور کامل شاسی کشی شده است که این ویژگی موجب افزایش دوام و مقاومت کف مخزن در برابر حجم و فشار زیاد زباله ها می شود. نوع محدب دارای کفی قوس دار می باشند که موجب می شود آب و مایعات درون مخزن در گوشه ای انباشته شود و تخلیه آن به آسانی صورت گیرد. 





:: برچسب‌ها: قیمت سطل زباله 770 لیتری، قیمت سطل زباله 770 لیتری گالوانیزه، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری، سطل زباله گالوانیزه شهری، قیمت سطل زباله گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: