نیمکت فلزی محوطه فضای باز
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت فلزی

نیمکت فلزی محوطه فضای باز

در محوطه فضای باز شهری از تجهیزات مختلفی برای رفاه شهروندان استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین این تجهیزات، نیمکت فلزی است. این نیمکت از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و به فضای مورد نظر جلوه خاص و زیبایی می بخشد. همچنین قابل رنگ آمیزی است. استفاده از نیمکت های ساده با رنگ شاد علاوه بر زیبایی، موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد می شود.

تولید کننده نیمکت فلزی

تولید کننده نیمکت فلزی برای ساخت این نیمکت ها مرغوب تربن متریال ها را به کار می گیرد تا محصول نهایی تولید شده کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد. در فرآیند تولید نیمکت فلزی، نشیمنگاه و پشتی آن نقش مهمی در راحتی کاربران ایفا می کنند. یک نیمکت استاندارد باید آسایش و راحتی را برای فرد نشسته به ارمغان بیاورد. در طراحی و انتخاب نیمکت مناسب باید دقت کرد تا استانداردها در ارتفاع و عمق و پهنایِ نیمکت و محل قرار گرفتنِ دست‌ها و پاها رعایت شده باشد. لذا سازنده  باید به مواردی از جمله ارتفاع نیمکت، عمق کفی، پهنای کفی، تکیه گاه ساعد، فضای مناسب برای پا، زاویه سطح نشیمنگاه و... توجه کند.





:: برچسب‌ها: نیمکت فلزی محوطه فضای باز , نیمکت فلزی پارکی , قیمت نیمکت فلزی , نیمکت فلزی ساده , نیمکت فلزی مدرن , نیمکت فلزی چوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: