قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

مجموعه بازی پلی اتیلن

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان

ستارخان یکی از محلات سرشناس تهران است که امکانات تفریحی، آموزشی و مذهی زیادی دارد. از جمله این امکانات می توان مجموعه بازی پلی اتیلن را نام برد که در پارک ها و بوستان ها این منطقه به چشم می خورد. این مجموعه از سری تجهیزات رفاهی پارک ها محسوب می شود که با هدف ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان به ابعاد مجموعه بازی، تعداد تاب و سرسره، پنل ها و تعداد ایستگاه ها بستگی خواهد داشت. 

مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان

در محله ستارخان همچون دیگر مناطق شهر تهران برای سرگرم شدن کودکان محصولات متنوعی در نظر گرفته شده است که از پرکاربرد ترین آن ها می توان به مجموعه بازی پلی اتیلن اشاره کرد. این مجموعه بازی از وسایلی نظیر سرسره‌ های پیچی، سرسره ‌های موج دار و سرسره ‌های تونلی و عادی، تاپ و راه ‌پله‌ ها به اضافه الاکلنگ، بارفیکس و بند بازی و غیره تولید شده است. این وسایل بازی در ابعاد متفاوت به مرحله تولید می ‌رسند. این نوع از وسایل در مقابل رطوبت و نور خورشید، مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان داده و شاهد زنگ زدگی و خورندگی در این وسایل نمی باشیم.





:: برچسب‌ها: قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در ستارخان، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت سویال بازی پارک کودک، مجموعه بازی پلی اتیلن، مجموعه بازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: