نصب مجموعه بازی پلی اتیلن
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن امری کاملا تخصصی بوده و باید توسط کارشناسان حوزه مبلمان شهری انجام گیرد. برای نصب مجموعه بازی پلی اتیلن ابتدا کارشناسان از محل پروژه بازدید کرده و پس از بررسی خاک محل و دیگر شرایط محیطی، نظر کارشناسی خود را اعلام می کند. در پارک ها بهتر است این مجموعه بازی در نزدیک آبخوری ها و نیمکت ها قرار داده شود. همچین بهتر است در محلی باشد تا والدین بتوانند بچه هایشان را ببینند. در مهد کودک ها مجموعه بازی پلی اتیلن را می توان در داخل سالن اصلی و یا در حیاط نصب کرد.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن

مراحل نصب مجموعه بازی پلی اتیلن

برای نصب مجموعه بازی پلی اتیلن، ابتدا باید کارشناسان مربوطه از محل پروژه بادید کنند تا بررسی های لازم انجام می گیرد. این بررسی ها شامل ارزیابی خاک محل نصب و آنالیز شرایط محیطی می شود.
اگر محل پروژه از لحاظ خاک و دیگر شرایط مساعد باشد، در مرحله بعد به خاک محل گودبرداری می شود. در نصب مجموعه بازی پلی اتیلن به فونداسیون نیاز است. فونداسیون یا در محل مورد نظر احداث می گردد و یا اینکه به صورت آماده می باشد. 
پس از پی ریزی فونداسیون، مجموعه بازی ماطبق با ضوابط و استانداردها در محل نصب می شود. جهت افزایش ایمنی کودکان در زیر وسایل بازی پلی اتیلن می توان از کفپوش گرانولی استفاده نمود. 





:: برچسب‌ها: نصب مجموعه بازی پلی اتیلن، قیمت نصب مجموعه بازی پلی اتیلن، مجموعه بازی پلی اتیلن، مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: